Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~stoorm | użytkownik

imię i nazwiskoJust4Fun adresNysa zarejestrowany27.12.2008 @23:46:31 ostatnio na stronie26.05.2013 @01:44:45



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7530533
digarty21 komentarze43 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon d90

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pomaranczka93    27.07.2010 @17:18:52
taak a gdzie ?
bo u mnie nie ma
_______
"Amator martwi sie o sprzęt, profesjonalista martwi się o kasę, a mistrz martwi sie o światło. "
~donius    12.07.2010 @22:56:12
czyj nikon? ;d e ja też tablet, ale za dobrze to to nie wygląda, ps trzeba pomęczyć, a ps to zło.
_______
remember me.
~donius    12.07.2009 @21:30:08
ojej, no co za pech taki przypadkowy ^^ moje snurowki tez z blota cale jak byla prawie powodz w nysie to trzeba bylo poswiecic trampki dla zdjec ;]
hm zapalniczki mowisz.. swoja droga jeszcze zostalo pare rzeczy do spalenia ;p
ostatnio edytowane: 2009-07-12 21:30:39
_______
remember me.
~donius    10.07.2009 @15:19:24
mozna tak to ujac ^^ a co z moim misiem? ;d
_______
remember me.
~donius    08.07.2009 @12:33:48
To nie moja kasa bedzie, wiec mi nie szkoda ;p
Ja nie rozerwalam misia na drobne kawalki i nie wyrzucilam jego glowy czy co to bylo do jeziora ;/ jak ja jestem bezwględna to ciekawe jaki ty ;d
_______
remember me.
~donius    07.07.2009 @18:33:48
ja za rok jakies warsztaty fotograficzne w koncu czy cos ;d
_______
remember me.
~donius    06.07.2009 @18:46:01
no wiem ;d na razie nie mam weny wogle do zdjec to mi sprzet nie jest potrzebny, bo sie nie czuje ograniczona.
hah profilowe miażdży ^^ masakra ;p
justforfun EHE ;d
ostatnio edytowane: 2009-07-06 19:34:38
_______
remember me.
~Alan520    04.07.2009 @08:46:40
to nie hdr, bo to była tylko jedna fotka - po prostu photoshop i zabawa suwakami...
~donius    17.04.2009 @15:00:31
koty i tak są fajne....
_______
remember me.
~donius    25.03.2009 @22:55:34
wszystkie misie mile widziane ;]
_______
remember me.
~donius    25.03.2009 @17:17:45
ojoj, biedny Tyy ;d
ejj to masz dla mnie misia? xD
_______
remember me.
~Zoochaa    24.03.2009 @22:41:19
no ale ja umiem, no nie ?
_______
"Żyj tak aby Twoim znajomym zrobiło się nudno kiedy umrzesz"
~donius    24.03.2009 @17:20:33
aa no tak ;d i co, wyrywasz laski? ;pp
_______
remember me.
~donius    24.03.2009 @16:11:57
haha ;d ej nie no, mi nożyczki zarąbali przeciez ;p
a wlasciwie to gdzie Ty jesteś bo sie juz gubie? xD
_______
remember me.
~donius    24.03.2009 @16:08:52
takiego pluszowego czy prawdziwego? ^^ xDD
_______
remember me.
~donius    23.03.2009 @20:25:04
Mialam kupic nikona, ale jakos nie widzialam w nim duszy, ktora za to zobaczylam w canonie ;pp haha ;d i nie jestem beeee, żadną owca xD
_______
remember me.
~donius    22.03.2009 @19:09:25
łeee.. nikon ;d
_______
remember me.
~Zoochaa    22.03.2009 @12:10:57
od tego jam jest
_______
"Żyj tak aby Twoim znajomym zrobiło się nudno kiedy umrzesz"
~donius    20.03.2009 @15:22:18
D50 co? ;d
_______
remember me.
~donius    19.03.2009 @15:42:55
taaa, w tą pogodę to naprawde zdjecia wychodza ze fest ;d
nic na razie, koty zostawiam w spokoju, bo sie dalej boja mojego aparatu xD i nie zeby bylo ze sie mnie boja, bo oczywiscie ze nie ;d
a Ty z czyms walczysz aparatem? ;p
_______
remember me.
~donius    15.02.2009 @19:31:42
skromny jesteś i tyle.
_______
remember me.
~donius    13.02.2009 @19:09:24
ale i tak go pożądasz w głębi serducha..
_______
remember me.
~donius    12.02.2009 @16:47:47
taa, ale bez lustra ;]
_______
remember me.
~donius    10.02.2009 @17:07:29
aa, kiedy idziesz na foty? ;p
_______
remember me.
~donius    25.01.2009 @18:36:15
no a co sobie żałować bede ;p
_______
remember me.
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt